بهره‌گیری از منابع دیداری‌شنیداری برای تقویت هوش روایی در کلاس ترجمه در ایران
بهره‌گیری از منابع دیداری‌شنیداری برای تقویت هوش روایی در کلاس ترجمه در ایران

دانیال بسنج؛ لیلا شوبیری؛ مریم دادخواه

دوره 19، شماره 38 ، دی 1402، ، صفحه 407-444

https://doi.org/10.22129/plume.2024.426843.1269

چکیده
  این مقاله برآمده از یک اقدام‌پژوهی تحلیلی و توصیفی است. در این پژوهش بر آن شدیم یک روش آموزشیِ ابداعی مبتنی بر توانش‌های شناختی برای آموزش ترجمه طراحی و پیاده‌سازی کنیم. در این روش آموزشی به‌منظور افزایش ...  بیشتر